Höga krav..

2011-04-26 @ 20:13:09
Känner att jag har på tok för höga krav ang mig själv.

Jag kan inte flyga, ändå inbillar jag mig att jag kommer kunna hoppa från något högt berg och flaxa därifrån...
Jag är inte miljonär, ändå har jag fruktansvärt mycket problem med att "kontrollera" mina fingrar när jag traskar runt på en affär!
Jag är inte toook smal (inte ett dugg tjock heller) men jag kan verkligen inte ha stl 34 i Jeans hur mycket jag än pressar och trycker in dessa volanger...
Jag är inte världens smartaste men känner ändå att jag och Life GW Persson har en speciell relation (och jaaaaaa, han är fruktansvärt smart)
Jag har ingen vidare sångröst ändå drar vi upp volymen när någon golåt kommer och jag tar ton!

Men vet ni vad?
Det skiter jag i, jag har världens finaste Fästis och Världens underbaraste, vackraste, snällast Dotter.
Och dom får mig att känna mig perfekt även om jag har mina brister/brisningar ;)
Jag älskar dom över allt annat i hela världen och det finns INGET som någonsin kommer kunna stoppa våran kärlek.
Det finns INGEN människa i hela världen som någonsin kommer kunna skada dom utan att jag BOKSTAVLIGEN kommer att sätta mig på dom och absolut inte vara snäll.
Så om du vågar att kröka ett hårstrå från min familj kommer jag dra hela peruken av dig och sen mata dig med den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback