Ingen Rubrik..

2011-04-08 @ 10:28:05
Jag har tappat lusten, lusten att ens titta ut genom fönstret! Shit imorse när jag vaknade hade jag solen i ansiktet, planerade då att jag skulle ta mig en härlig promenad med Agnes efter frullen så hon fick sova ute. Klär på henne och ska klä mig själv och tittat sen ut......va f*n det ÖSER verkligen ner vitt skit från the sky plus att det stormar från alla möjliga riktningar! why?! Välkommen till sverige... Ska jag aldrig få börja mitt nya hälsosamma liv? Alltid nått hinder när jag ska ge mig ut.. tydligen så är det ett tecken på att jag ska vara lycklig över dom extra kilona jag bär på!

Såå nu kommer snart Jenny så då blire FIKA i MASSOR! ;)

Och nej jag har inte dubbel moral när jag en gång sagt att det inte finns dåligt väder utan bara dåliga kläder.
Men saken var den att jag hade inget regnskydd till Agnes och vägrar plocka fram hundra femtio filtar för att bygga ett fort till henne. Så där fick ni, idag var det för dåligt väder. Men förmodligen kommer det spricka upp och då äre ju bara ta ta i saken och hoppa i kvickoletterna och spurta ut på en runda i spåret!

Nä nu känner jag att jag ska värma på bullarna, hallongrottorna och allt därtill så det är klart när Petterssons-Flickan kommer!

Hav a najs däj änd hääälj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback