Mammas lilla älskade prinsessa har haft en...

2011-04-27 @ 21:47:28

mms_img13905 (MMS)

Mammas lilla älskade prinsessa har haft en period nu som är så jobbig! Hon grinar konstant, typ... Ska bara sitta i knä och vill gärna bli buren. Är lite lur på om damen håller på att få sin sjätte tand. Hon har symptom för det om jag säger så. Eller så är det bara det att hon behöver sin underbara mamma som hon älskar mest åt allt. ;) det är bara JAG som duger även. Annars när hon blir ledsen brukar det inte spela någon roll vem som egentligen plockar upp henne och tröstar damen, eftersom hon är så "flexibel" och det är så skönt. Men när hon får sina perioder blir det så intensivt och hon klänger verkligen på mig. Jag kan knappt röra mig utan att det blir en ledsen min. Annars brukar damen kunna "roa och leka" för sig själv en längre stund. Men hur jobbigt det än kan blir och hur många gånger jag måste räkna till tio så jag inte kokar över så är Agnes det bästa jag har, jag älskar henne så mycket att jag kan få "ont" i magen när jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback