puuuust!

2011-04-03 @ 08:14:24
Guuud vad trött jag är. Fan va onödigt av oss egentligen att koppla in tv i sovrummet........ haha
Igår kom Jensen hem vid kvart i tio, så då hoppade vi rakt i sängen och kollade på en film men valde att slå av vid 23 och somna in. Vilket vi båda nog gjorde på en minut! Men 23 är på tok för sent eftersom våran skrutta vaknar och sjunger vid 7 tiden.. och eftersom sömnen blir rubbad när man måste gå in till henne ett par gånger så är man dyyyng trött när man vaknar!
Igår skrev jag ett rosen rasande inlägg men jag vart så förbannad, jag ska släppa det och tacka för det stöd och dom kloka människor som läser och förstår samt kommenterar vad dom tycker och det är bra saker dom skriver.. =) Så nu vart jag glad igen =)

Agnes va OMÖJLIG igår, hon va övertrött och vägrade somna! Vi höll på att "bråka" i över två timmar. Jag gick in och ut hundra gånger. Tog upp och vyscha om men så fort jag la ner henne vart hon tok pigg.. Men vid 21 tiden somnade hon ÄNTLIGEN! Och då var det bara mys för min del i soffan tills pappi kom hem då fortsatte jag mysa i sängen tätt intill mannen i mitt liv!

Hon kan ju ställa sig upp nu mot saker och det var bara tur att vi sänkte sängen igår för ett flertal av dom gånger jag kom in till henne igår kväll så stod hon upp....puuuuust ingen skada skedd!

Nu sitter min tös på golvet och leker så nu ska jag plocka upp henne för lite frulle sen mys i soffan innan vi ska åka till Tisen på kalas igen ;) gott med fika serru!

På återseende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback