Så arg så!

2011-04-21 @ 11:16:41
Just nu är jag så arg, så besviken så jag vill egentligen bara gråta.
Jag vill inte gå in närmare på just vad jag lägger min sista energi på... men att det ALDRIG ska behöva gå/bli som man hoppats på! Nä jag är så arg så jag sitter med gråten i halsen och sväljer hela tiden för att inte bryta ihop!

Iaf, vi har varit till fjällerna, vilket var sååååååå underbart så!
Åkte skidor så jag hade världens träningvärk så jag absolut inte ville kliva upp.
Trodde jag va någon slalom drottning men det va jag ABSOLUT INTE! Åkte korgliften upp till toppen och skulle försöka besegra denna vidriga backen, det sluta iaf men att jag plockade va mig skidorna och GICK ner för den branaste biten. Men ner kom vi, efter hundra år! Men kul va det...;) haha
iaf för dom andra som såg på.

Nä nu ska jag svälja min stolthet ett tag och lägga mig på soffan och spy galla över situationen... ! Jag ska inte gråta men det som gör en så irriterad är ju att folk inte ser helheten i allt utan bara från sin sida.

Nu längtar jag efter min mans famn. Att få gråta ut där är det bästa som finns när man mår dåligt!
Han säger alltid så kloka saker. Och det räcker med att han säger "det kommer ordna sig gumman" då känns det som om att allt kommer bli bra, för han kommer göra allt som står i sin makt för att det ska bli bra!

Imorgon åker vi till Umeå vilket kommer bli så underbart. Att få träffa alla igen och att alla få träffa våran älskade prinsessa som har blivit så stor sen sist dom såg henne. Sist var ju runt jul och då va hon yttipytti, nu är hon ju stora kickan som kryper runt och stoppar allt i munnen, speciellt sina strumpor som hon sliter av sig!
Men hon är den underbaraste flickan som finns, världens snällaste bäbis!

NOg om detta jag skulle ju må dåligt ett tag i min ensamhet innan Sessi vaknar och innan Linda kommer hit och visar upp sitt nya stjärnskott..
JAG SKA FÅ GOSA BÄBIS! =) ingen är lyckligare än jag över det...=)

Ps. Glad påsk på´re

Kommentarer

Postat av: Jenny

Hej

Längtar så efter er och lilla Agnes. Ska bli jätte mysigt att ses.

Hoppas att du mår bättre snart, inte roligt när det känns som skit och elände. Säger som Jens "vad det än är så ordnar det sig". Kram på dig <3

2011-04-21 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback