Såja..

2011-04-01 @ 08:19:14
Första April och det är så skönt.. nu är ju vår...typ! Men iaf, jag tänker absolut inte dra ett april-skämt för det är så löjligt.. haha alla kommer med samma sak.. typ att dom är gravid eller ja you name it! Så sånt skit har jag dock växt ifrån! Sen hör det till saken att jag blir så jävla förbannad eftersom jag blivit lurad, och det är inte bara idag utan alla andra dagar med. Folk kan för sjutton lura av mig brallorna eftersom jag är så naiv och blåst att jag tror på allt som kommer från folks kakhål!
Så nu har jag sagt det...

Iaf, Agnes har ju sovit ensam i sitt rum nu i två nätter, vilket har gått super bra! Hade ju inte räknat med nått annat heller eftersom hon aldrig varit omöjlig när det gäller sovningen! Hon kan sova vart som helst och när som helst. Dock har vi fått gått in ett par tre gånger för hon har tappat tutten. Och alla som säger att dom ska själv få lära sig att söka den kan ju själv göra det. Jag eller Jens orkar verkligen inte under nätterna låta henne grina och söka tutten själv. Hon är för liten för att förstå att hon ska söka och sen stoppa den i munnen! Så vi lider inte av att gå in och stoppa in den i hennes mun! Punkt och slut..
I sinom tid kommer hon förstå att hon ska hitta tutten själv och stoppa in den.
Vill även påpeka att hon gör det på dagarna när hon tappat den. Men nätterna när hon är trött och fortfarande sover så är det förståligt att hon inte "kan" =)


Jeppson jobbar bara till tolv idag och det är så skönt, för nu jobbar han ju 13 av 15 dagar framåt. Så idag blir det en mysdag med en massa matlagning och bara familjemys!


Nej nu ska vi äta frulle här hemma sen mysa ner oss i soffan i väntan på att pappa kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback