Är det för tidigt tro..?

2011-08-18 @ 11:30:48
Ja nu är vi i ett dilemma här hemma.. Agnes har ramlat ur sängen! Gaaaaah
Hon har som på något sätt klivit över spjälsängen och ramlat i golvet! Hur kunde detta hända? den är LÄNGST NER men hon tog sig över ändå. :S Mammas lilla tjejen. Så nu iaf funderar vi på att fixa en riktig säng, en växasäng alltså! Är det för tidigt? Jag tänker som så, det är väl bättre att hon ramlar ur den än en spjälsäng, den är ju mycket högre! Har vi fel nu eller?
Tack och lov så gjorde hon inte illa sig utan hon vart nog mer rädd. Jag tror även hon sov när det hände för när jag tog upp henne i min famn så sov hon fortfarande och vart lugn igen. Hon gnällde som bara till när hon låg på golvet. Och ibland när hon vaknar på nätterna kan vi hitta henne ståendes i ett av hörnen i sängen sovandes. Hon har för sig mycket i sömnen, hon kan sitta och sova med och luta sig mot spjälorna lixom. Det är helt omöljigt att dela säng med henne för hon far runt som en vante och sätter sig upp och ställer sig upp och ja ni kanske förstår.. haha
Hur ska vi göra?! =O

Nä jag tror vi provar med en växasäng iaf, det kan ju inte bli värre om man säger så. Sen få vi väl lägga en madrass på golvet nedanför hennes säng ifall att hon skulle ramla igen. Men tack och lov har det bara hänt EN gång och det va den absolut sista gången med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback