3 Februari!

2011-02-03 @ 20:06:00
Käääära nån va tiden går fort. Känns som det var igår jag öppnade alla mina juleklappar...
Men iaf, det har ju som sagt hänt jäävla mycket nu, iaf detta år redan!

Olyckan ja, ja den går jag inte in närmare på iaf men vi har iaf gjort en röntgen och den var inte så positiv som vi hade hoppats på. Så nu har vi dragit igång ett till jävla liv men denna gån var dom mer "medgörliga" inge krångel eller onödiga frågor utan förstod att vi ville ha "skadestånd".
Återbesök hos doktorn i början på mars och se om skadan har gått till sig. Om den inte har det så vet jag inte vad ja gör.. skrattar ja eller gråter ja!?
Men nu ska vi bara tänka positivt. Men man kan ju inte sluta spekulara och tänka OM....


I helgen var Agnes gudfader Adam (fadder) eller vad det nuförtiden heter här och hade lite kvalitetstid med oss! Super mysigt och bara slappt.

Jeppe jobbar och sliter, men någon av oss måste ju göra det. Jag måste ringa sjukan imorgon och kolla om don missat mig eller dom kanske inte ens har mitt nya nr?! =O Gaaah det har ja inte ens tänkt på!

Mammas lilla lilla bäbis blir 7 månader på måndag! Jahapp ska hon börja skola snart oxå eller?
Faaansen va tiden går fort! Måste nog börja dona i hennes rum om vi ska hinna klart där innan hon flyttar hemifrån, eller iaf när hon kanske inte vill ha rosa och prinsesser och ja ni vet!
Så imorgon ska vi planera detta och spekulera ett par månader fram och tillbaka.

Sessi är iaf dunder sjuk, och då menar jag duuuunder sjuk!
I fem dagar har jag och Jens levt i en bubbla tillsammans med snor, grin, hysteriskt grin, inge sömn, inge mat och ja allt som hör till! Om jag ska vara ärlig så minns ja knappt när jag duschade... haha meeeen det bjuder ja på, jag luktar ju iaf inte så illa?! ;)
Nu sover hon iaf och nu kan jag inte duscha, dels för att jag är ensam och med min tur så kommer hon vakna när jag slår på duschen eftersom den ligger vägg i vägg.... meeen imorgon bitti ska jag slänga mig i ett bad=)

Imorgon kväll kommer tämligen Linda Binda hit och vi ska ha mysmidda bara vi giiirls! Sååå awesome så.

Denna vecka har absolut inte varit rolig alls. Jag och Agnes som är vana att åka runt på tok med dom andra mammorna, inte ligga hemma och bara slöa! Men det var nog kanske behövligt med... stress stress och stress är min vardag annars, så från och med nu ska ja slow down lite... det man inte hinner ena dagen det hinner man andra dagen, och hinner man inte det då nä då äre ju inte meningen att man ska göra det heller.

Ketchup ketchup.....PUNKT! (eller är det slut man säger?) Hmm

Tänkte visa er en bild iaf, på väääärldens vackraste sjukling <3



Snipp snapp slut, så var detta inlägg slut!



ps. nu ska jag läsa häxans blogg plus kissies blogg! Fan jag är redan irriterad känner ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback