......

2011-02-22 @ 12:39:24
Jag är tom ja. Inehållet har nu sugits ur och jag är utmattad. Så utmattad att jag vill ligga ner i soffan och bara se kanske två filmer under ett täcke i min ensamhet!
Näääää jag skoja bara, life is fucking awesome

Iaf, igår va MittHems försäkringsbolag hit och knäppte kort (?) och pratade med Jens ang det som hänt. Nu börjar dom svettas vilket är så bra så. Vi har en super bra ombudsman som hjälper oss med detta, dels för att vi är okunniga och för att vi orkar inte riktigt driva det som man egentligen ska. Så nu förhoppningsvis kommer det snart börja hända grejor!
Snabba puckar..


Mer då njaa livet är tipptopp allt rullar på och pengarna rullar in i sin vanliga ordning. SNART har vi en miljon =)
Oj nu tappade jag bort vad ja egentligen skulle berätta, så jag få återkomma senare ikväll när Mini har lagt sig!
Nu kryper vi ner i soffan och myser och vilar midda.

Tack bra hörs heeeeeej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback