Herregud!

2011-02-10 @ 14:18:45
Nää jag fattar verkligen inte. Jag är så fruktansvärt irriterad och hatisk mot en person just nu, eller ja jag har varit det ett tag! Men det värsta är att jag kan verkligen inte ens skaka av mig personens attityd eller inställning till livet. Gaaaah sådana personer är verkligen inte välkommna in mitt liv! Verkligen ALDRIG!
Jag vill verkligen släppa problemet men jag kan VERKLIGEN INTE... va fan ska ja göra? Ska jag måsta leva med detta nu eller?
Åhh jag blir så irriterad så jag börjar skaka och vill bara banka ner h*n!
Men men patatiska människor finns det nästintill överallt men aldrig att dom ens behöver höja sin blick mot mig! Och hejja det behöver personen inte ens tänka tanken på att göra!
Jag förstår inte hur en människa kan klanka ner på en folkgrupp när man själv sitter i samma "bidrags-båt" och paddla!? Varför gör man en sån grej?

Helvete, rent ut sagt! Väx upp vuxna människa!
Personen i fråga har varken JOBB eller UTBILDNING och kommer förmodligen aldrig ens få ett jobb, men tanke på att personen verkligen har gjort ett jävligt knasigt uttryck till en viss person!

Nä nu orkar jag verkligen inte lägg ner mer tid eller ork för denna stund på detta men jag vet att jag kommer att grubbla hela långa dagen och förmodligen resten av mitt liv på just denna underbara varelse...
Alltså inser inte denna människa vad som håller på att hända snart så....ja jag kommer förmodligen bara garva! Garva mitt underbarar BORGAR garv och gotta mig i att JAG har gjort mig förtjänt av varenda krona jag får in på mitt konto och absolut inte en enda krona som kommer från "lathetskassan"
PUNKT!

Nej nu kanske jag tog i men det är just det jag känner nu!
Denne person kan få ut så mycket ilska från mig så det inte är sant. Men jag ska verkligen jobba på att försöka släppa detta nu, men jag blir bara så glad när en person utger sig för att vara en annan än vad den egentligen är. Och i slutet får man absolut inte ett jota tillbaka!

Usch och fy....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback