la musicaaa

2011-02-05 @ 11:16:01
Just nu ligger sess och vilar, hoppas att det blir ett tag med tanke på att dom senaste dagarna/nätterna inte gett henne mycket sömn. Så nu sitter jag och plinkar här och spelar lite la musicaaa.. =) guld värt.

Agnes har lärt sig klappa händerna och gör det varje sekund hon är vaken. Spelar ingen roll vilket tillstånd hon är i men hon klappar iaf.. vinkar gör hon med fast med heela armen =) haha hon ser så gullig ut när hon vinkar sen direkt efter det så klappar hon händerna.. haha

Hon är en glad bebis när hon är frisk iaf. Bara skrattar och ska mojsa in sig och mysa hela dagarna. Min lilla lilla bebis är inte en bebis längre... jag bruka tänka tillbaka på den tiden när hon nyss hade kommit till oss. Då vi kunde ligga i soffan hela dagen och bara mysa och pussas, nu.... nä nu äre full rulle. Hon har fått upp farten i denna gåstol så hon springer fram och kör över en totalt! Hon är överallt och ska dra och slita och bara vara med... lite jobbig eftersom hon är så mammaig av sig med. Jag kan knappt lämna rummet utan att hon blir hysteriskt lessen!

Hon börjar bli frisk nu iaf, eller ja... hostan som alltid tillkommer efter en förkylning är här...gaaah det är så jobbigt för henne. Hon hostar så hon spyr och hon kan knappt ligga ner och vill inte ha nått att dricka heller.
vad gör man?

Nä nu ska ja göra ett ryck här innan chefen vaknar.
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback