Ligger efter nu...

2011-02-15 @ 20:13:33
Ja bara för att jag inte har haft datorn igång på hur många dagar som helst så har jag kommit efter som fan i Blogg världen... och det gillas verkligen inte.
Men nu sover sessi och gubben jobbar så nu har jag förmodligen ett par timmar på mig att iaf skumma igenom dom 107 bloggarna man ständigt följer!! =)
haha
Mycket till liv?! Njaaa
Men vissa är iaf intressanta och vissa är........mindra intressanta men iaf ett måste att läsas!

Iaf nu håller jag iaf på att dö här, jag skulle behöva gråta. Slå på en riktig grinlåt och bara få gråta i min ensamhet och få bli ett barn igen. Gårta så mycket att jag måste kippa efter luft tillslut. Det behöver jag... Inte för att jag mår dåligt men enbart för att ibland behöver man gråta.
Eller ja, det va inte längesen jag grinade, typ flera gånger den dagen med...och det var den dagen vi tog bort våran hund. Jag grinade säkert 300 gånger den dagen. Det bara kom. Jag satt typ i soffan och detr bara kom, tankarna och funderingarna på hur han har det och om han inte bara grinar efter Mamma.. gud det va tungt, och det är fortfarande tungt. Den lilla vita va med oss i 12 år, nä det var tufft att veta att han inte längre finns här med oss!

Nä nu pratar vi om nått annat!
Agnes andra tand är uppe om jaa en dag två max.. den ligger precis under köttet och är jääääävligt irriterande för henne. Men snart så är alla 20 upp och då blir det bra, då ska hon väl bara tappa 16-18 tänder och börja om men det är en helt annan grej det. Så om jaaa sisådär 18 år är hon klar med alla tänder, men sen ska ju visdomständerna ploppa upp men det tar vi då! haha

Ja det har hänt så mycket så man vet inte vart man ska börja, så jag skiter i att berätta det nu! haha
Nu ska ja läsa bloggar
Hörs bra tack HEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback