Sova på magen?!?!

2011-02-07 @ 19:13:25
Ja det är för mig ett lite frågetecken ? fortfarande!
Agnes har nu sovit ENBART på magen hela nätterna... vilket mamma och pappa inte gillar, men det gör hon!
Är vi klena eller?
I och med att hon sover på magen så sover vi oroligt eftersom man hela tiden har den där rösten som alla barnmorsker har "barn ska inte sova på mage!!" Men vad ska ja göra? Jag brukar vända på henne men hon vaknar och somnar direkt när hon få komma på magen.
Man är ju så nojjig ang det där med spädbarnsdöd hit och dit, men som en vis kvinna sa till mig en gång.. SKULLE det hända (vilket aldrig kommer hända hoppas vi på) så finns det inte så mycket att göra.. Fel av henne att säga så eller va det "klokt" sagt?!

Vart var jag? Nu är det mycker i huvudet..

Imorgon ska våran älskade älskade vovve få åka till hundahimlen... åhh det gör så ont att tänka på det, att idag va det sista gången han satt i mitt knä och sista gången jag hörde han skälla, sista gången jag såg han!
Han har varit med oss i 12 år ca (fyller 12 den 14/2) så det är ju våran lilla bäbis som alltid varit med.
Men han är så gammal och dålig så det är det bästa för han, han kommer få det så bra i hundahimlen där man får äta glass och srpinga barfota -- som William säger!
Imorgon kommer nog bli en dag då man går i en dvala och mår mycket dåligt men gråten i halsen, men jag ska aktivera mig på fm sen på eftermiddan tänkte jag lägga mig i soffan och gråta högt! Och jaa, det är så tillåtet så i dessa lägen. Eller ja man får gråta när man vill och över precis vad man vill.

Nu till nått annat, jag har iaf inte varit sämre än varken min syster eller min mamma så jag har oxå beställt likadana skor! Snygga som fan och hur snygga kommer inte vi bli när vi har dom allihopa tillsammans.. ?hahah
Familjen Persson i ett nötskal...

Idag blir mammas älskade stoooora tjej 7 månader... skratta eller gråta? vart tog bebis-mys tiden vägen?!?!
Så idag ahr vi varit på bvc och träffat en tandläkare som pratat ett massa om allt typ... jag va trött och Agnes ville verkligen inte sitta och lyssna. Och lilla tjejen som va med hette och Agnes, men hon bara grinade så fort hon såg mig och kröp upp i sin pappas famn.. hon var så gudomligt vacker så jag ville bara titta på henne hela tiden.

Nu ska ja hoppa ner på golvet tillsammans med min tjej och hennes far och leka in i det sista!

På återseende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback