Äntligen har det kommit ut.....

2011-01-09 @ 19:03:28
Jag är nog gladast i världen, äntligen har det kommit ut och spridit sig! Ja folket, jag är äntligen förkyld!
Jag har varit hängig i flera flera veckor men det har aldrig brytit ut... men nu äntligen har jag blivit förkyld.
Nam Nam

Iaf har en fråga ja; Varför kan jag inte se hur många som läser min blogg? Den har som hängt sig på september månad? Vem kan ja kontakta, jag mena detta är ju skit viktigt!
Snälla hjälpa mig att slippa ligga sömnlös visa nätter...

Iaf, Jens jobbar (jävligt ovanligt) och här sitter jag, Agnes far runt som en gasell på golvet i denna stol och snart ska ja bädda upp ett täcke på golvet så vi kan leka och gosa och bråka en stund!
Damen har nämligen fått strikta order från högre makter (mig) att hon ska hållas vaken till 20-20.30! Åhh den sista timman vill jag bara ge upp, men jag biter ihop!

Dessa tänder, sluta plåga oss och kom fram, GAAAH två jobbiga nätter och bara gnäll på dagarna. Jag är trött nu på detta!

Ikväll ska jag testa lite ibumetin och se om hon kanske slipper vakna av att det gör ont och kliar. Det går inte att trösta henne, hon är hyseriskt lessen! Kan det vara drömmar? Plus dessa tänder... tur dom oftast bara har "problem" med den första och sen i regel brukar dom ploppa upp... I REGEL SA JAG! sÅ NI MORALMORSOR SOM HAR ETT BARN ELLER FLERA SOM HAFT PROBLEM MEN FLER TÄNDER..... OTUR!
Tiden får visa hur detta kommer att bli. Men vi kämpar på, eller jag kämpar på Jens måste ju sova eftersom han jobbar så ibland är man piss förbannad och vill bara lägga sig ner och dö!
Men det kanske hör till.

Nej nej nu kallar plikten för lite kvällsmys innan sängen.
Och imorgon ska vi äntligen till bvc och göra en kontroll längde, hoppas hoppas tjejen växt på längden...på bredden har hon växt hur mycket som helst! Det gick fruktansvärt fort fram 56-62, idag rensade jag ut hennes kläder och det gjorde lite ont att he iväg dom små små små söta byxorna och bodysarna =(

Nu är hon hysteriskt uttråkad och åker in i väggen så dags att maka rumpan!

Kommentarer

Postat av: jeanette

Tack för en god middag hjärtat!

2011-01-10 @ 09:59:55

Postat av: fia

Testa att gnugga flytande alvedon på tandköttet. För våran lillfis funkade det bra. :)

2011-01-12 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback