Bättre sent än aldrig, men jag ska inte vara sämre än alla andra! Enjoy...

2011-01-13 @ 10:19:22
Mitt år 2010 i ord


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Helt klar den 7 Juli då våran älskade älsklade prinsessa kom till oss

Höll du några av dina nyårslöften?
Njaaaa, borde man göra det??

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Jaaa, typ tre st med!

Dog någon som stod dig nära?
Nope, and thank God for that!

Vilka länder besökte du?
Sverige, Hade inte tid med nå resande

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Ja det kanske är att få jobba!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Födde barn.

Vad var din största framgång 2010?
Var nog att jag blev mamma.

Största misstaget?
Fröken gör aldrig misstag...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk jo, men inget farligt.

Bästa köpet?
Den extremt braiga bilen vi köpte i october, saab 9,5!!!! Eller?

Vad spenderade du mest pengar på?
Min Familj.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att vi blev tre <3

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Waka Waka helvete låten! (Shakira med höfterna som min man så fint säger)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var nog lite upp och ner med den biten, hormoner, lessheten, tjock och hemlängtan! Men annars pigg

Vad önskar du att du gjort mer?
Tog allas ordrar om att vila mer innan vi fick Agnes

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällde och grinade på min man ;)

Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen.

Blev du kär i år?
Jag är lika kär nu som jag var samma dag jag träffade Jens!

Bästa boken du läste i år?
???

Största musikaliska upptäckten?
Mig själv!!!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var hemma med familjen och åt mängder av gosaker


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Säkert, men jag är nöjd med 2010

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Soft i mjukbrallor smällfet och bara mysig

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade nog inget nytt folk, förutom gamla bekanta som jag umgås med nu och det är trevligt =))

Årets besvikelse?
Ja det måste ju ha varit att jag inte vart miljonär!


Men det bästa med hela året var att jag och min man var föräldrar till världens vackrast goklimp

Kommentarer

Postat av: Fanny

åh va fin hon är!

2011-02-03 @ 23:03:49
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback