....

2011-01-25 @ 21:15:50
hade en fint inlägg på gång, men det som blåste av när jag sprang in till Agnes!

men iaf, William är hos oss nu ett par dagar och det är sååå mysigt att få rå om han! vi ska hitta på massa bus och bara härja och mysa. imorgon ska han och jens tydligen till pulkbacken och glida lite och jag, jag ska fortsätta städa ja! jenny skulle komma förbi iaf så lite socialt får man imorgon med =) haha
och på torsdag är det drakborgen med mammorna plus alla barn, det ser jag fram emot =O) ska bli meeega mysigt.

har städat och tvättat hela jävla dagen rent ut sagt, men det blir aldrig rent, iaf inte så rent som man vill att det ska bli! hur f*n får man det dammfritt!?! jag menar man slänger omkull sig i soffan och ser ett helt jävla konkalong men damm som så fint landar på bordet.... happ bara till att ta fram trasan igen då! vi dammsuger soffan dagligen och mattan och allt som hör till, men nej nej! Det försvinner inte! kan man inte köpa ett medel som dödar all damm?!

så VARJE dag dammsuger ja plus dammar! och ca var tredje dag torkar jag golven... är jag galen eller bara jävligt hygienisk!? det är frågan det.

man har ju några tvångstankar sen man va preggo men det får man leva med. tex att dosorna måste ligga rätt och att det ska vara undan plockat och diskat och fint innan det är dags att sova. finns det nått skönare att få vakna till ett "rent" hem? Neee trodde inte det heller!

iaf, känner att jag tänker bojkotta storbokstav i början på menningen men så få det bli. orka hålla in knappen lixom! daaaah.... justja

linda va här en sväng på eftermiddan och bjuppade på en teeeeeemla.... sen nu ikväll kom systrami (nattis) med Felifjoxen och härjade lite.
när dom två är med varandra är det full rulle med spring, gap och intag av föda. så jag undra ja hur man kommer må efter våran tripp till fjällerna som kommer att ske i april! har ont i huvudet redan nu ja

men det kommer bli så mysigt, vi är så många som kommer åka till typ världens finaste stuga. åhh den är så snygg! ja kommer knäppa miljoner kort och visa er sen vilken lyxlya, typ samma lyx som jag har till vardags men ändå.. jag längtar så jag dör! =) haha

ne folket, nu ska ja natta william och sen gosa ner mig i soffan med den lilla vita innan mister j kommer hem från jobbet.
imorgon är det en ny dag med nya utmaningar...
nääää men nu ser ja ju att william har somnat i soffan här, hur löser vi detta? inte orka ja lyfta in han i sängen eller, jag orka ju knappt lyfta mjölkglaset.
ajja det få bli nästa projekt det!

känner att detta va en meningslöst inlägg men whata faaaak!
du läste ju så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback