Fosterställnig!

2011-01-24 @ 10:48:46
Ja som ni alla vet så var ju Agnes hos sin morfar och momma fre-lörd! Och allt var kanon, vi bara myste oh gjorde allt i våran egna tackt, inte något "ansvar" vi åt kina och sen åkte vi hem och låg i soffan och glodde på film till sena timmen! Vi hade ju planerat att iaf gått på bio eller ut och äta, men nää vi ville vara ensam med varandra och inte göra ett dyfft! och det va så skönt, tills det vart läggdags, jag grät i fosterställning hysteriskt typ i min mans famn och det gjorde så ont, så jävlans ont att inte ha henne liggandes bredvid oss! Gaaah, jag trodde allvarligt att jag absolut inte skulle klara av natten. Men efter ett par timmars gråt och Jens pratade mig till rätta och efter att jag tog med en lååååååång funderare så somnade ja! Vaknade två gånger och skulle kolla till Agnes men där va det tomt.....
Så jag vaknade vid 8 och kunde inte sova mer, så vi låg i sängen och kollade på tv och käkade frulle och steg upp vid halv elva!

Och när vi väl kom till Pappa min och skulle hämta henne, så var det som om att hon inte ens visste att vi varit borta!
Hon var som vanligt och bara skrattade. Jag som hade sett en bild framför mig att när vi kom in så skulle hon sträcka sina armar efter oss och ropa maaaammmaaamaa papppaaaaapapa! Som hon annars gör när vi typ sitter i soffan och hon sitter på golvet!
Men nej, hon var helt obrydd!
Men som sagt, det gör nog mest ont första gången man lämnar henne. Hon har ju aldrig varit ifrån mig (förutom när vi flyttade) så kanske nästa gång (läs om hundra år) så går det nog bättre =)
Haha

Nej nu väntar jag på Jenny och Sandra som kommer med sina troll Alica och Wincent och vi ska minsann traska ner till Maria och Freja och doppa ansiktet i massa fika eftersom Freja fyller 1 år idag =)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback