Jajaja

2011-01-06 @ 10:30:27
Dagarna bara rullar fram. Vi har mest haft mysdagar nu eftersom Vi inte riktigt är oss själv känns det som. Vill inte vara ute och flänga med Agnes i onödan iaf förens bulan har lagt sig så man vet att det är på bättringsvägar. Hon är mestadels gnällig men det sa doktorn att det nog beror på smärta. Så fort man höjer röster hoppar hon till och blir lessen, så hon är nog lite skakis fortfarande.

Men hon är pigg oxå, och då är hon pigg. Springer  denna j*vla gåstol snabbt som sjutton och river allt! Det är soprent hos oss nu =)) haha
Hon har förstört båda prassel lamperna så dom kaserades igår isamband när julen ÄNTLIGEN fick vila i en låda!

Idag blir det en ligga hemma i soffan förmidda iaf tills pappa kommer hem från jobbet. Sen måste vi ge oss ut på affären och handla lite och det skulle ju inte sitta fel att dra en vepa på IKEA efter en persien (?)

Jag har ju som tur är ett underbarn som ALLTID sover till minst nio.. iland längre så jag ska egentligen inte gnälla, men satan kroppen börja säga ifrån av stress och sömnbrist! Då är det alltså sömnbrist eftersom man ALDRIG får sova en hel natt, utan kickan vaknar oftast en stund mitt i natten och vill hålla igång (typ en timma) och sen passar jag och jens på att få lite egentid när hon somnat men vi kommer aldrig i säng förren midnatt! Gaaaah och jag som har varit enn 21-kvinna...

Nej nu ska vi slänga i oss nått i magen sen blire mys i soffan, på återseende folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback