Skratta?!

2011-01-18 @ 19:44:20
Just nu vill jag bara skratta, skratta så jag få ont i magen och så att tårarna sprutar! Men det går ungt på den fronten. Jens, min lilla humorist sitter och leker med tv-spelet så av han får man ingen rolig kommentar just nu ifrån! Men jag ska mjuka upp han eller reta upp han då brukar han å mig att skratta...

Iaf, idag har det varit en lugn dag. Varit ute på en prommis till ica (500 m) och hämtat ett paket, plockat undan hemma (för ovanlighetensskull) roat Agnes som har börjat blivit en trött tjej på kvällarna, vill gärna lägga sig halv sju men icke icke, då blir hon pigg om två timmar och tror det är uppstigning. Så idag kämpade vi med henne till iaf 19.20 ca! Hon satt i bärselet hos pappa och myset medans jag plockade, igen!

Nu sitter vi i varsin soffa som två mähän och ja, inte gör så mycket!

Nä men det var väl allt på dagordningen ? Hmm ja
eller nej, Idag fyller ju min älskade syster 23 bast! Grattis till henne, ingen fika idag utan det blir till helgen. =)) GOTT SOM FAN!
Tur jag har börjat med pulvret då....... eller?? Nej inte riktigt än, måste ställa in mig mentalt först! Och äta upp mig lite till, så det finns nått att ta av ;)

Håller även på att fixa en tatuering, sååååå jävla snygg och sååå jävla perfekt!
Kan inte avslöja nått än men ni kommer bli så impad ;) hahaha

(en potatis på armen)?
Ja det få tiden visa.

Ringde även idag till mitt jobb och sa att ja nu va redo att börja gästspela lite lätt. Men först måste jag fylla i ett papper annars blir jag återanstäld nu (?) njaa idet vill ja inte... inte än iaf! =)
Men står erbjudandet kvar sen så tackar jag absolut inte nej... jag vet inte hur det funkar det dära så jag måste ringa min boss imorgon och kolla med henne.
Ska även vara en hurtbulle imorgon tillsammans med Maria, vi ska gå till bergsåker! Gaah jag känner redan nu hur det kommer att bli i mina ljumskar imorgon kväll. Har fortfarande problem med (foglossningen) När ska det gå till sig då?
Och säg för fan inte att ja ska träna upp det, för det kommer aldrig gå! Jag kan knappt gå till ica (500m) utan att jag är avliden....
Nä det ska ja ta med bvc kvinnan.
Nu skriker Ben&Jerry idag igen!

Kommentarer

Postat av: Elin

När du fortfarande har problem med foglossningen så ska du TA DET LUNGT!!! Jag trodde att jag kunde gå bort det men då fick jag skäll av barnmorskan och av en läkare att man måste ge det tid att läka. vissa går det snabbt för och andra tar det längre tid för bara:) Jag har relativt nyss "blitt" av med den :)

2011-01-18 @ 20:32:54
URL: http://rockmetinydancer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback