hej vad det går..

2011-03-19 @ 12:45:03
sa någon vis personen till en annan icke vis person.
Iaf av brist på annat så hamnade jag här en sväng till.. men vad gör det? Det är ju myyyyslörda.
Läste igenom mitt förra inlägg och insåg att det va lite knasigt skrivet på vissa ställen, men det bry jag mig icke om just nu! En vettig person förstår nog att dessa fingrar går av automatik under stress så det få ni leva med! =)

Agnes sover gottans i vagnen och William kom förbi nu så nu sitter vi och kollar in den underbara kanalen CN = Cartoon Network! Yeeeeja hejja...

Ska väl kanske ta och ta tag i tvätten men känner som så att det är ju en dag imorgon med!
Sen vill jag bara påpeka att någon har sagt till mig att en tvättmaskin drar mycket El.. och det kan jag inte påstå.. fick en el räkning nu denna månad och den va som hittad ;) Så nu ska vi införskaffa oss en lite diskmaskin så vi slipper diska hundra gånger om dagen!

Oj nu kommer Linda så det är väl bara till att roa henne med ;)

Hejsan Hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback