.....

2011-05-14 @ 20:50:40
Nä just nu är jag sååå jääävla arg så det finns inte. Agnes har vaknat pga att grannarna borrar men verkar inte fatta hur man gör utan dom borrar på nått helt annat vis en hur än normal människa gör.
Jag kör borrj*vel i halsen på kvinnan snart... Nu tror Agnes att hon bara har vilat och ligger i sängen och sjunger,gråter,pratar, slår i väggen...ja you name it. Jag försöker ignorera henne men hon blir hysterisk mellan varven! Åhhh hon som brukar sova så bra!
Hon får ligga kvar i sängen så länge hon är "nöjd" men saken är den att hon kan hålla på såhär nu fram till ja säkert 23-00 ikväll!

När människan vet att hon bor väg i väg med en familj som har ett barn/bäbis/maräng ja ;) Då börjar ma väl för fan i hela j*vla himelen inte och borrar halv nio på kvällen!? Äre normal det?
Även att hon gör det ENBART för att "jävlas" men sån är hon...

Hon tror jag är ett barn och kommenterar ALLT jag gör.. lägger jag en bajsblöja i en påse utanför MIN MIN MIN dörr så är hon på mig!
Kommer någon hit och har bilen igång 20 sekunder så gormar hon om avgaser. Hon hejar bara när det behagar henne, hon blänger och ja allt som kan få en att verkligen inte gilla sin granne..
Jag börjar tro att hon har ett behov av att få tro att hon är min mamma. Hon bankar i den där jävla väggen om nätterna när Agnes är ledsen men hennes son han kan ha fest han till halv 4 på morgonen. Men jag är inte sämre, jag bankar tillbaka... så jävla hårt ska jag tala om så tavlerna hoppar från väggen!
Nä nu äre stopp, jag är ingen barnunge och jag ska försvara mig själv och min familj.. nästa gång jag springer på henne i loftgången så ska jag ta henne. Kan hon säga ifrån så kan jag med. Bara för att jag är 25 och hon är 45 så äre asolut ingen skillnad.

Nu ska jag återigen göra ett nytt försök att få Agnes att somna om... Wish me gooood luck!


Kommentarer

Postat av: Ida Antbro

Usch och fy vilken "o-kul" granne ni verkar ha. På ná bara!

2011-05-17 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback