Gästspelar dårå...

2011-05-06 @ 19:46:37
Jojomensan ni läste rätt.. jag ska ÄNTLIGEN få gästspela/chefa i helgen på stråååken (25B).. och jag längtar så jag har pirr i magen!
Hur ska detta gå.. hur gör ja? Vad ska jag göra? tänk om någon lämnar oss, hur gör jag då? Guud allt är borta.. hur tar jag blodtrycket, vågar jag sticka någon i amren?! Gaah jag har ångest nu ja känner ja.. Detta kommer bli en syn det. Jag har varit bort i över 15 månader och jag har glömt allt. Alla termer och ja you name it.. haha ojoj hoppas det är några ungtuppar och gammtuppar som finns bakom mig i helgen och inte bara vikarier ;) haha

Men inerst inne vet jag att detta kommer gå galant. Det enda som känns surt/jobbigt är att jag måste vara ifrån min prinsessa.. :( Buhhuu men jag vet att hon kommer ha det bra med pappsen sin, men som sagt mitt (mammans) sätt är alltid det bästa, så jag kommer skriva en lite notis till Jens som han kan "följa" och checka av serru ;)
Sen kommer jag ju ringa ett x-antal gånger och kolla läget, att allt är under kontroll
.....

Åhh nu har jag kommit åt någon konstig knapp på datorn som gör att jag typ skriver baklänges så nu vart det tråkigt
Hej då





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback