traderaaaa..

2011-05-15 @ 09:25:37
...is my best friend.
Gud vilka kap man kan göra. Det är nästan bättre än Erik!
Jag har fyndat massa kläder till Agnes eftersom fröken verkar sticka iväg nu i storleken.. hon har haft 62/68 nu i säkert tre månader men nu börjar brallorna bli lite korta i bena så jag har fyndat massor i 74/80.. haha
Ja, vi har en LITEN tjej men en LYCKLIG tjej! Hon ligger på en 4-6 månaders nivå i längd och vikt men det var inget vi behövde oroa oss för sa BVC Kvinnan, hon följer sin kurva och mår utomordentligt bra!
Och hon är en aktiv tjej som gärna inte vill sitta stilla.. vi får tillomed stoppa ner henne i gåstolen när vi ska duscha, annars är hon där och plaskar med vattnet som rinner från rören och käkar gärna ur kattlådan när vi inte har henne uner uppsikt. Men barn är barn, så är det bara. Just nu sitter hon inne i vårat sovrum och drar ut alla böcker och alla tidningar och river sönder det hon känner för. Men det är ingen idé att gå dit för hon är där igen om en minut. Hon leker mest hela dagarna med Håkan (Katten) och det trivs dom båda med.

Hon sliter i denna katt i svansen, öronen och benen men han trivs med det verkar det som eftersom han söker upp henne och kurrar bara när hon "pillar" på han


Som jag befarade igår i mitt förra inlägg så gav vi upp vid halv tio och tog upp Henne för att söva om na.. vilket gav resultat, typ 22.15! Men men hon somnade ju om...

Nu ska jag göra nån nytta här och börja plocka och dona (för ovanlighetensskull) sen ska jag nog ta mig en prommis (?) eller kanske bara slöa på soffan tillsammans i mån av tid. =)
Agnes är sååå duktig på att roa sig själv så man får lägga sig på soffan och glo på tv då.
Hon vill gärna inte leka med oss utan sätter vi oss med henne så sticker hon till ett annat rum, är det inte ett tecken på att hon då vill leka ensam med sina dockor och tidningar? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback