Tröttheten slår in..

2011-05-18 @ 19:11:44
Ja inte vet jag men äre normalt att man som småbarnsförälder lägger sig i sängen redan strax efter 19.00? Nä jag vet inte alls ja.. men jag ska tala om för er att det gör vi. Och så jävla skönt äre med att få hoppa i pyjamasen och ligga i sängen och kolla på ett meningslöst program, bara för att!
Men man somnar aldrig förrän efter 22.... gaaah det är jag arg över. Jag som hade en period där jag somnade vid 21. Och så utvilda jag var på morgonen då!

Känner att jag vill ha tillbaka den sovtiden för det va awesome!

Har ju som sagt vunnit kläder på tradera som vi hämtade ut idag.. ÅH HERREGUD VA MYCKET DET VAR! Shiiiit kompis asså... och för en peng under 100 lappen är vi massa kläder rikare, och hur mycket som helst som var oanvänt och tillomed prislappen satt kvar. Så där har jag gjort ett kap serru ;)

I helgen ska vi.........................*hemligt* och det kommer bli så underbart!
Mer säger jag icke.
Men efter helgen kan jag berätta ;)

Mammas stora/lilla tjejen blir snart ett år (6 veckor) och tiden bara springer förbi.
Hon kan nu säga : Tack Hej siiiissss Mamma och Pappa fast på sitt språk där alltid första bokstaven saknas. Hon är jävlans tidig när det gäller det. Men hon vet nog kanske inte vad det innebär än iaf. Men så fort det kommer någon vinkar hon och säger eeeeej och när någon går säger hon det med. Sen när hon ger oss någonting säger hon aack ack.. mamma och pappa säger hon hundrafemtioelva gånger om dagen så det tycker jag hon borde förstå meningen med nu.. hahahahaha
Hon kryper sedan ett par månader tillbaka och reser sig oxå upp. Går runt bordet och ja ni fattar. Har tagit två tre steg utan stöd men det var nog bara på tur det. Hon går med allt som hon kan putta framför sig. Speciellt dammsugaren för den står städndigt framme ifall en olycka skulle ske ;)
Hon har 5 tänder och två på väg ser det ut som.
Hon är världens gladaste tjej och skrattar jämt, till allt även om det är ett fejk skratt ;)
Hon grinar hysteriskt när hon väl grinar och är missnöjd.
Hon skriker med denna förbannade ljusa höga röst ständigt och hon skäller på oss om vi säger AJ AJ till henne.
Hon älskar att kasta och sparka på bollar, leka med telefoner och kasta dosan i golvet. Hon hatar som sagt att bli tillsagd och denna tjej kommer bli en bestämd envis dam som vi kommer har många disskutioner med!



Mammas tjejen bara två timmar (ca)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback