Vuxenpoäng....CHECK!

2011-05-14 @ 13:53:56
Jojomensan...kan ju börja med att tala om att det gick AWESOME förra helgen när jag gästspelade på strååken. Allt var i sin ordning och jag var ju som sagt tvungen att börja chefa direkt.. haha men dom andra duvorna överlevde serru =) Allt gick så bra så och jag längtar tills nästa gång jag får jobba =) man fick tillbaka glöden av att jobba efter drygt 1,5 år hemma. Personligen tycker jag att alla borde få 1 år tjänsteledigt för att få tillbaka glöden. ;)

Idag har jag tvättat och tvättat och tvättat samt sugit golvet och bonat dom och fått fram den rätta kulören på möblerna genom att dra av dammet! Herregud, jag gjorde ju samma sak igår men ack så fort det blir skitigt när man har barn, katt och man! Att dom aldrig lär sig att plocka undan efter sig, speciellt den lilla damen som bor här... gaah fram med allt sen drar hon och rent ut sagt drar sönder alla böcker och tidningar. Våran egna lilla huligan vart iaf riktigt förbannad idag och skrek rak ut när mamma tappade humöret och sa åt henne.. då kröp hon in på sitt rum och puttade igen dörren och satt där och skällde.. haha men så kan det blir när man måste hänga tvätten tre gånger för hon drar ner den.. då blir man lite ur balans när man har annat att pyssla med!

Men efter en minut tittade hon ut och skrattade och var glad, sen va det bra med det. Sen på med nästa hyss men det får man väl ta..barn är ju barn och dom måste ju utforska ALLT!

Chensen jobbar (ovanligt) så nu är vi solo tills ikväll och sen jobbar han imorgon med.. så vem vill leka? haha
Snart kommer iaf Linda med familj och härjar med oss ett tag så det är ju typ trevligt ;) Moahaha


Nä om man kanske ska ta och hänga den sista j*vla maskinen och fundera ut ett tvättschema så man slipper detta berg med tvätt. Varför ska man vänta sååå länge mellan gångerna när man har en egen fin maskin i lyan? Jag fattar verkligen inte det. Jag skulle ju kunna köra en maskin om dagen MINST!
Ajja det få bli ett schema på detta.. en annan har ju inte mycket mer till liv så tvätten och städningen har blivit min bästaste vän ;)
och med detta vill jag påstå att jag få rVUXENPOÄNG som inte tycker det är en pain in the ass att göra dessa sysslor längre :D

Tjillivippen dårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback