19 september

2011-09-19 @ 20:13:57
Ja men dåså gott folk...då var det slut på denna 19 månaders "slapp tid".. imorgon börjar jag jobba igen, på riktigt asså..inte nå extra utan nu är man tillbaka i detta underbara ekorrhjul ;) höhö Faaansen va rik vi kommer vara nu då! Nu kan man ju handla en dricka på macken utan att få ont i magen och tänka,"ähh jag klara mig tills jag kommer hem och kan dricka vatten" nä nu jävlar kan man lyxa till det igen! Nu behöver inte Jensen snusa jord längre utan nu kan han snusa på riktigt!


Det enda som känns fruktansvärt jobbigt är att min älskade lilla prinsessa kommer att börja heltid på dagis nu. Och det kommer bli tidiga mornar och griniga kvällar :( Buhuhu
Men hon kommer väl in i denna rytm hon med efter ett tag. Slut på detta slöliv nu. Nu äre bara till att bita ihop. Men det kommer bli bra, jag hoppas bara vi kan lappa och dona eftersom vi båda jobbar kvällar men jag hoppas jag får mitt drömschema som jag bett om ;) höhö

Nä nu ska jag duscha....eller nää det ska ja inte, det gör jag imorgon bitti!
kliva upp 30 minuter tidigare------check!

På återseende
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback