28 September..

2011-09-28 @ 19:02:25
Ja idag har det varit en händelserik dag vill ja lova..

det började med att Faggson slog upp dom blå strax innan 06, men det är bra att hon kommit in i den rytmen iaf!
sen vart det mys i sängen till Bompa en timma ca tills hon lessnade och började slåss och sparkas.. då klev vi upp och gjorde oss klara för dagis. Lämna henne, åkte till Sjukan för MRT och det gick ju så där..trodde väl att jag skulle dö flera gånger eftersom jag valde att köra utan något lugnande...och det kommer aldrig mer ske vill jag lova! Det är förbannat trångt och låter fruktansvärt och man känner sig helt maktlös! haha så nej nej jag låg och svalde gråten hela tiden men jag ville verkligen prova på naturligt sätt! och det gick ju men det var en pain in the ass.

Sen hem och då somnade jag och baby i soffan i nästan två timmar, och det va så skönt!
Sen åkte han på jobbet och då kom Linda binda och henne bjöd ja på midda. Fläskfile"gryta" typ! Wäääääärry Yuuummi! iaf


Nu har prinsessan badat och precis lagt sig för natten! Så här sitter jag ensam fattigt och förbannat jävla dusch sugen. Så det blir en snabb dusch sen hopp i slaffen för imorgon äre jobb igen!
Nu har jag haft mina två dagar ledigt så nu äre bara till att återgå till tjänstgöringen för ett par pass innan det är dags att vara ledig igen, men jag tror jag är ledig i helgen så det är ju inte as jobbigt alls ;)




Seeee yaaa biiiatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback