140 unika läsare....

2012-04-23 @ 18:51:59

Vilka är ni gott folk? :)
Höhö

Nu har min prinsessa kommit hem till mig igen och oj vad vi har myst och haft skoj ikväll. Det känns som om att jag varit borta från henne hundra år!
Hon vart överlycklig när jag kom efter jobbet och sen dess har hon suttit fast hos mig. Hon har kramats, pussats och klappat mig på kinden och sagt otaliga gånger " amma, anes lab lo"
Åh mitt underbara troll.

Från och med idag är jag fast anställd år landstinget...kluvet eftersom jag så gärna vill vara kvar på Cytologen och set hoppas jag att jag får vara! Jag vill inte tillbaka till att jobba kvällar och helger och röda dagar...dom pengarna man får för det är det inte värt!
Jag jobbar hellre mån-fre och är ledig alla helger och röda dagar! Och det märks inte alls mycket på lönen!
Så jag är nöjd, helt klart :)

Jag orkar inte slå igång datorn som jag skrev igår utan det får bli när orken och lusten faller sig på plats.
Nu ska jag slänga mig i ett bad och ikväll blir det ap tidigt !

Smell ya lajter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback