Åt fanders .....

2012-04-29 @ 19:44:55

När ens värld ens dröm ens lycka rasar samman är det så lätt att dra på sig en kofta som gör att man visar sig stark som stål...
Men under denna kofta finns en trasig person, en person som ofta gråter, en person som verkligen försöker göra allt för att komma ifatt och inte trilla tillbaka!
Att hitta tillbaka till sig själv igen är en stig som är lång och krokig , en stig med massa hinder och många fall!


När livet inte blir som man hade tänkt sig så rasar mycket, speciellt när det finns barn med i bilden.
Jag avskyr, verkligen hatar att dela på Agnes ! Det finns ingen större sorg eller smärta än att vara utan sitt barn.
Jag unnar varje minut till henne av min lediga tid men jag räcker inte till känns det som!

Gud i himmelen ge mig styrka när jag verkligen behöver den som mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback