Magsjuka, ögoninflammation och förkylning !

2012-04-02 @ 17:32:40

Ja så ligger vi till!
Agnes är förkyld och har ögoninflammation och jag har åkt på den underbaraste sjukdom Ever!!!

Jag har fått magsjuka helvete...jag blir så less!
Jag bara kräks och ja det andra hela tiden..ursäkta mig! Jag får inte behålla ett dugg av det jag stoppar i mig. Nu på eftermiddag börjar det bli bättre då jag fått behålla tre klunkar blåbärssoppa ... Yeah

Agnes flydde imorse vid 7 tillsammans med pappsen hem till han. Och nu tar vi i trä att den damen klarat sig från dessa baciller . Jag blir bara så förbannad, vem fan har smittat mig!? Vem ville mig ont?!
Hur kunde jag bli sjuk och inte Agnes när vi åt exakt samma sak igår...alltså va det nått pucko på Willys som hade det. Magsjuka är så jävla smittsamt och för vissa är det lättare att få det...här är en av dom! Jag har säkert magsjuka 3 gånger per år!
Satan folket håll er inne när ni har magsjuka! 72 timmar efter sista symtom och det vet alla. Bakterien ligger kvar i kroppen nästan 3 dygn efter man blivit "frisk" och det är då det smittar, precis lika smittsamt som timmarna innan det bryter ut. Sen när magsjukan har kommit är det svårt att bli smittad om man håller god hygien!
Punkt och slut!

Det är fan vidrigt att ha magsjuka.
Jag är bitter nu, som fan oxå för min fobi är att kräkas...och tro mig, den är inte övervunnen efter detta helvetes dygn! Snarare tvärtom...

Nä men jag ska väl gå och kräkas igen då!
Ha en fin dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback