Semester dude....

2012-04-27 @ 08:10:35

Nu äre semester till på onsdag och jag har inget mer planerat än att bara vara!
Jag ska njuta av att få vara hemma och mysa med mitt barn hela dagarna långa. Iof är hon på dagis idag några timmar så jag hinner städa av och uträtta alla måsten som hon gärna skulle vilja hoppa över. Hon är ingen dam som älskar fart och fläng på det sättet! Så det gör idag.

Agnes har btw fått världens störstaste vagel precis "under" ögat! Den är stor som en ärta och vätskefylld!
Jag har kontaktat Vc två gånger men dom säger bara " ojoj stackars barn det som gör så ont, MEN det är inget vi gör nått åt eftersom hon är så liten och har den inte försvunnit om 3-6 MÅNADER kontaktar ni oss igen "

Hallå!?!?!? 3-6 månader är ju en evighet!
Hon störs av den som fan och så fort hon kommer åt den gråter hon hysteriskt och säger " illa hä mama" ;( usch mitt lilla troll!

Så på ett sätt hoppas jag den blir större så dom kommer punktera den eller att hon gnuggar sig hårt i ögat så den går sönder så den försvinner. Usch den ser inge trevlig ut och hon är röd och irriterad runt ögat ...
Men men just nu kan man inget göra så jag hoppas på det bästa och att den försvinner snarast!

Nu kallar moppen och dammsugaren och tvätten skriker efter att få bli ren.
Så hej folket
Ha en trevlig freda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback