Usch!!

2012-04-22 @ 21:28:13

Agnes är hos sin pappa i natt och saknaden är så stor. Det gjorde ont direkt vi bestämde att hon skulle sova hos han. Det är så svårt att "släppa" henne ! När ska man vänja sig? Kommer man någon gång vänja sig eller kommer det alltid göra ont?

Ändå har det gått 5 månader och det känns som det gör ondare och ondare för varje gång!

Att allt bara kunde rasa, på bara ett kick känns det som. Att jag varit så "blind" på nått sätt!
Men huvudsaken är att vi alla tre mår bra och jag hoppas att det en vacker dag blir som förr. Det tänker jag inte hymla om, absolut inte!

Imorgon kväll ska jag slå igång datorn och ge er en uppdatering om lilla flisan för hos henne och i hennes utveckling händer det mycket, på tok för mycket!

Nä nu ska jag lägga omkull mig och ladda för en ny arbetsvecka och massa mys och stoj med mitt älskade ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback