Kommer det någonsin sluta göra ont?

2012-02-16 @ 19:21:30

Just idag är en sån där jobbig dag, en sån dag som jag gärna hade hoppat över! Jag vet det finns dom som har det värre än mig, men just nu skiter jag i det...fullständigt oxå!

Agnes är med Jens och hon kommer inte till mig förrän på söndag och det gör så ont att inte ha henne här hos mig, att jag inte få somna intill henne och till hennes andetag! Varje dag känns som en oändlighet...ge mig typ söndag redan igår tack. Kommer man någonsin "vänja" sig vid att behöva "dela" på det dyrbaraste man har. Jag saknar henne varje sekund på dygnet!
Mitt älskade troll

Jag ska aktivera mig till 200 % denna helg för att få tiden att gå så fort den bara kan.
Jag blir som apatisk när hon inte är hos mig. :(

För övrigt så har jag haft en topp period men känner nu att jag är på väg ner igen...jag ska kämpa för att inte komma längst ner igen!

Jag kämpar på, precis som alla andra dagar!
Och snart är jag tillbaka igen, med mer energi än någonsin!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback