Sjukdommmmmarna......

2012-02-28 @ 21:06:09

Ja denna månad har bjudit på allt för många sjukdomar...

Agnes vart sjuk för ca 3 veckor sedan, fick vara frisk i hela fyra dagar sen slog det till igen...av en till influensa! Och nu minna vänner har hon fått varit frisk i fem dagar oxå idag åkte hon på vattkoppor!!! Åhhhh varför just nu, när allt är redan så tungt?!? Jag kan absolut inte göra nått åt det men det känns som allt kommer på samma gång!

Men men finns inget att göra men ändå!
Huvudsaken hon snart blir frisk och att hon får slippa alla baciller på ett bra tag sen..

Finns det nått man inte kan styra över så är det dagisbarnsbaciller!

Men hon är hos sin pappa nu men mitt hjärta blöder efter henne och min mamma nerv skriker efter henne! Jag skulle så gärna vilja ha henne här MEN jag måste verkligen "vila" igen mig lite! Låter kanske sjukt men jag behöver ett par dagar att ta igen mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback