Sjukstuga....

2012-02-13 @ 08:06:08

Ja heja våran familj känner ju jag! Nu har det varit mycket sjukdomar på sista tiden, men det är ju så. Vi som hade klarat oss så länge med dagis bacillerna när vi enbart vabbat fröken vid två tillfällen sedan september. Men nu kommer väl allt igen oss! Men så är det, finns inget att göra åt det riktigt.

Agnes har sjukligt hög feber och den går inte under 38,5 utan den stannar där sen stiger den upp till närmare 40 grader! Men hon är pigg ändå om man ska se det så. Hon gör av med den sista energi innan hon däckar av i soffan en stund för att ladda om!

Nu ska jag ladda om min egen energi så jag orkar ta hand om världens vackraste sjukling!

Kör i vind.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback