Jobbet....

2012-03-28 @ 18:56:54

Jag trivs som fisken i vattnet på mitt nya jobb och allt är bara så jävla bra rent ut sagt!
Det flyter på och jag börja bli haj på dessa siffror och allt därtill :)
Där vill jag föralltid vara!
Ett dröm jobb för att vara mer exakt :))

Livet rullar på som förr, vissa dagar är bättre än andra men så kommer det vara ett tid framåt. Jag biter ihop och låter det inte få gräva ner mig mer. På ett eller annat sätt kommer allt bli bra.

Agnes då...ja hon är mitt allt, hon får mig att skratta men hon kan även gå en på nerverna med. Hon har kommit i en "övergång" från att vara bäbis till att ha blivit en "självständig" individ. Hon har en vilja och envishet av stål och ett humör som vi inte ska prata om!! Hon börjar nu sätta ihop ord och kan ett fåtal meningar på 3-4 ord :)) hon pratar hela dagarna och älskar att skämta och stoja med alla! En liten lustigkurre med andra ord, som sin mamma ;))

Men allt är i sin ordning och hon utvecklas lite för fort men det är väl bara att inse att hon inte är någon liten bäbis längre, tyvärr!

Hon är snabb och pysslig när hon gör saker och gör sig förstådd på sitt sätt.

Växten den står stilla den men hon är väl mående iaf. Hon ligger fortfarande några streck under "normalt" men hon är perfekt för sin egna kurva! Mitt lilla lilla troll på 77 cm och knappt 8,5 kg ;) mys mys ju. Så på det sättet är hon ju liten ändå fortfarande, så det får man väl "leva" med.

Nej nu ska jag göra ett ryck innan det är dags för tiden inte-göra-mer-för-idag :D


Hejsan påre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback