Oj oj oj

2012-03-02 @ 11:25:52

Storstädar och känner att, satan så duktig jag är! Men oj så jobbigt och tråkigt det även är, men ack så skönt efteråt!

Fick nytt jobb igår och jag är SÅÅÅÅÅ LADDAD! Gud det kommer bli så underbart och så galet spännande!
Jag är dödligt nervös, men jag ska klara det! Jag ska göra mitt bästa och jag vet att allt kommer bli bra.
Så nu har jag fått massa ny energi eftersom det där med jobb varit en stor fråga men nu är allt lugnt och jag ska sadla om totalt! Göra nått jag aldrig varit i kontakt med, men man måste utmana sig själv för att se hur långt man kan gå!

Nä ni piper tvättmaskin så ja...det är ju ingen som kommer hänga den åt mig så jag får väl hoppa dit!!



Kommentarer

Postat av: Lisa

Oj, kul med nytt jobb. Vad ska du göra ?

2012-03-02 @ 18:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback